AK 830 نگهدارنده وضد باکتری های گرم منفی


AK 830

   
  AK 830 یک محصول ضد باکتری بسیار قوی است که در شیر و محصولات لبنی و محصولات غذایی مانند مربا و کرم کاکائو , پنیر سفید معمولی ، پنیر سفید کشت شده ، پنیر چدار ، کره ، کشک ، دوغ و ماست  هم چنین در فراورده های تخم مرغ  مایع و نوشیدنی های یخی  و تمام آب میوه ها برای جلوگیری از رشد میکرو ارگانیسم ها استفاده می شود . 

دوز مصرفی AK 830:

حداقل 0.01% که براساس نوع ماده غذایی متفاوت است
 

شکل ظاهریAK 830 :


به شکل تکه ، پودر  و به رنگ سفید / طوسی می باشد .

بو – طعمAK 830  :

   باید دارای بوی خاص خود باشد که کمی بوی خاک میدهد.
PH(10 % در محلول) : 5/4-0/5

مزایا AK 830:

  AK 830 هیچ تاثیری بر استارتر کالچر ها ومخمر های محیط کشت ندارد ، میکروارگانیسم ها را که برای سلامت انسان خطرناک هستند در عرض 48 ساعت نابود کرده و در طولانی مدت هم از تکثیر آنها جلوگیری میکند . یک تثبیت کننده PH خوب است .

ایا مصرف بیش از حد AK 830 برای انسان ضرر دارد؟

مصرف بیش از حد AK 830 از نظر سلامتی برای انسان مشکلی ایجاد نمیکند . نتایج تجزیه و تحلیل محصولات تولید شده با AK 830 نیز به دست آمده و هیچ یافته ای وجود ندارد.
• AK 830 با جلوگیری از تشکیل تورم و بمباژ ، مخصوصا در پنیر سفید و سایر محصولات ،سوراخ هایی که منشا باکتریایی دارند و تشکیلات چشم مانند روی/ داخل پنیر را از بین میبرد .

طرز استفاده AK 830:

نحوه استفاده از AK 830 درپنیر سفید معمولی :


AK 830 باید با محصول در آب نمک نهایی استفاده شود .توصیه می شود 1/0 درصد AK 830 را به آب تهیه شده برای آب نمک اضافه کنید . AK 830 تنها 4 پاتوژن (سالمونلا ، کلی فرم ، ای کولی ، استاف اورئوس) را نابود میکند و بر رشد دیگر باکتری های مفید تاثیری نمی گذارد .

نحوه استفاده از AK 830 درپنیر سفید کشت داده شده :

15-20 دقیقه پس از افزودن استارتر کالچر ، میزان 1/0 درصد AK 830 در مقداری آب حل می شود به شکل همگن با شیر داخل ظرف مخلوط میشود . پس از آن کلرید کلسیم اضافه می شود ( مقدار کلرید کلسیم درصورتیکه کلسیم رقیق باشد باید بطور متوسط 1 کیلوگرم کاهش یابد. توصیه میکنیم در این مورد با خدمات فنی ما تماس بگیرید ) . میزان رنتی که به شیر اضافه می شود باید ثابت نگه داشته شود.. هم چنین می توان ، 1/0 درصد AK 830 به عنوان آخرین افزودنی که به نمک و آب نمک اضافه واز آلودگی های ثانویه در محصول به طور کامل محافظت نمود. .
برای ظروف کوچک یا بسته بندی پلاستیکی ، توصیه می شود که میزان 2/0 درصد AK 830 در آب نمک مورد استفاده قرار گیرد .
AK 830 - با فراهم کردن استاندارد مناسب میکروبیولوژی درمحصول همچنین در ساختار فیزیکی آن هم تاثیرمثبت می گذارد .
AK 830 مانع ازبادکردگی قوطی ها در طول عمر مفید محصول می شود اما بر ساختار شیمیایی آن تاثیری ندارد.

نحوه استفاده از AK 830 درپنیر چدار :


طی روند درست کردت پنیر چدار با استفاده از دیگ پخت ، قبل از شروع فرآیند ماده را در آب حل کنید ( در 1 الی 2 لیتر آب) ، با اضافه کردن 15/0 تا 25/0% AFT-2000از رشد میکروارگانیسم ها جلوگیری کنید .

نحوه استفاده از AK 830درکشک :

 
کشک در 95-98 درجه جوشانده می شود . می توان از آن حین جوشیدن در این دما استفاده کرد .. بین 1/0 تا 2/0 درصد AFT-2000 به آب اضافه ومحلول نهایی به کشک اضافه شود.

نحوه استفاده از AK 830 درکره وخامه : 


در مرحله هم زدن خامه اضافه کردن 02/0 تا 03/0 درصد ( 20-30 گرم در هر 100 کیلوگرم خامه) AK 830 به توده خامه میکروارگانیسم های موجود در خامه را نابود می کند و از آلودگی مجدد آن جلوگیری می کند .

کنترل باکتری سطحی  توسط AK 830  :

پس از اینکه پنیر به شکل قالب درآمد بین 5 تا 10 درصد پودر AK 830 محلول شده را روی قالب های پنیر بریزید و یا با کمک فرچه این کار را انجام دهید . این فرآیند را تا مرطوب کردن تمام سطح ادامه دهید و سپس محصول را بسته بندی کنید .

نحوه استفاده از AK 830 درماست :  


بین 02/0 تا 025/0 درصد ( بین 200 تا 250 گرم در هرتن ) AK 830 همراه یا کمی قبل از استارتر کالچربه شیر اضافه کنید . علاوه بر آن ، به منظور جلوگیری از آلودگی سطحی در بسته بندی های سنتی، پس از انکوباسیون و قبل از گذاشتن درها (هنگامی که ماست سرد شد) محلول AK 830 5-10 درصدی آماده شده را اسپری نمایید .

 نحوه استفاده از AK 830 دردوغ : 


برای دوغ ، اضافه کردن 02/0 تا 025/0 درصد( بین 200 تا 250 گرم در هرتن ) AK 830 قبل از تخمیر شیر مانع رشد میکروارگانیسم های پاتوژن می شود . (برای ماست مصرفی دوغ) وبرای خود محصول نهایی هم همزمان با اختلاط تمام مواد باهم ویا همراه نمک اضافه می شود.

***

          AK 830   تولید شرکت ترکیه است که توسط شرکت دایان آرمان پویا (نماینده وتوزیع کننده انحصاری) این شرکت در ایران توزیع می شود.

مشاهده نظرات

فرم انتقادات و پیشنهادات

  • نام و نام خانوادگی *
  • پست الکترونیک *
  • شماره تماس *
  • شرح نظر *
  • کد امنیتی*
Where you can buy Louis Vuitton Replica :

Louis Vuitton Backpack Replica Louis Vuitton Keepall Replica Replica Louis Vuitton Supreme Backpack Louis Vuitton Backpack Replica Louis Vuitton Duffle Bag Replica Borse False Louis Vuitton Napoli Louis Vuitton Imitate Kaufen Louis Vuitton Tasche Gef?lscht Kaufen Chanel Replica Sac Hermes Pas Cher Fake Dior Saddle Bag Dior Replica Van Cleef Replica Louis Vuitton Sling Bag Replica Louis Vuitton Wallet Replica Louis Vuitton Imitazioni Cartier Love Imitazione Replica Lv Bags Uk Louis Vuitton Imitazioni Juste Un Clou Replica Juste Un Clou Replica fake bvlgari ring Van Cleef Replica Imitazioni Louis Vuitton fake dior bags canada goose replica Replica Goyard ouis Vuitton wallet Replica Cartier Love Bracelet Replica Répliques Louis Vuitton Replica Louis Vuitton Luggage Replica Louis Vuitton Wallet Replica Louis Vuitton Wallet Chanel Bag Replica Chanel Bag Replica replica cartier jewelry cartier love bracelet replica Replica Louis Vuitton Crossbody Cartier Bracelet Replica Replica Louis Vuitton Shoes Louis Vuitton Shoes Replica Fake Louis Vuitton Louis Vuitton Bags Replica Louis Vuitton Replica Replica Louis Vuitton Bags Louis Vuitton Replica Replica Louis Vuitton Louis Vuitton Replica Fake Louis Vuitton Louis Vuitton Bags Replica