آبمیوه و نوشیدنی ها



  • خرید نایسین (نایزین) را برای ترش شدن دوغ پیشنهاد میدین؟ ایا مفید هست؟

    خرید نایسین (نایزین) به این بستگی دارد که دلیل ترش شدن دوغ کدام عامل  ترش شدن دوغ  است

    کلا دو عامل باعث ترش شدن دوغ می شود 

    1-فعالیت مخمرها که معمولا همراه با تولید گاز است

    2-فعالیت باکتریهای باسیلوس و معمولا بدونه تولید گاز هست

    در حالت اول که یعنی فعالییت مخمرها شما باید از ناتامایسین استفاده کنید و ناتامایسین خرید کنید و این مشکل با خرید ناتامایسین حل می شود نه با نایسین (نایزین)

    در حالت دو یعنی فعالیتهای باکتریهای باسیلوس میتوانید با خرید نایسین (نایزین) و استفاده از این محصول مشکل ترش شدن دوغ را رفع بفرمایید و مشکل را برطرف بفرمایید.

    شما می توانید جهت خرید نایسین (نایزین) و همچنین خرید ناتامایسین با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و یا از طریق سفارش آنلاین سایت اقدام به سفارش بفرمایید

     

  • سلام واحتراماستفاده از ناتامایسن رو برای آبمیوه توسیه می کنید، یه کارگاه خونگی میخاستیم راه بندازیم که محصولات مون آب آلبالو،زرشک،سیب،وشربت ژله ای هست، توبعضی از این محصولات جوهر لیمو میریزیم تداخل ایجاد نمیکنه؟برای حد اقل ۴ماه موندگاری آبمیوه ها،مقدار مصرف ناتامایسن در هر ۱۰۰لیتر چقدر هست؟آیا پودرش رو باید به صورت مستقیم در مایعات بریزم؟برای شروع میتونم از شما بسته ۱۰۰گرمی خریداری کنم ومبلغش چقدر هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    ناتامایسین یک نگهدارنده طبیعی است که برای تمام مواد غذایی وخصوصا نوشیدنی ها وآب مبوه ها قابل استفاده است ومانع از فعالیت مخمر ها وکپک ها در این محصولات می شود ولذا ماندگاری آنها را تا بیش از 6 ماه افزایش می دهد
    استفاده از ناتامایسین بسیار ساده است بله به میزان 1.5  تا 2 گرم در 100 لیتر نوشیدنی تان قابل استفاده است ومستقیما به محصول اضافه کنید .لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر وکامل تر با کارشناسان ما تماس بگیرید. 44130192-021

  • چرا ترشی ژله ای می شود لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    حالت لخته ای در ترشی می تواند در اثر فعالیت باکتری های اسید دوست ومخمر ها باشد که برای رفع این مشکل نایزین وضد کپک ناتامایسین ویا KMK 2000 پیشنهاد می شود.

  • سلام نحوه سفارش مقدار کم حدود ۱۰۰گرم چگونه است. باتشکر

    سلام با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید وسفارش ناتامایسین خود را اعلام کنید.

  • چرا ترشی گاز دار می شود؟

    اگر منظور از ترشی ترشیجات وشوری جات باشد گاها بدلیل مخمر های نمک دوست وفعالیت آنها ودر نتیجه تولید گاز شما فرایند گازدار شدن وکمی تغییر طعم را در محصول خواهید دید. ر مرحاه اول برای جلوگیری از گازدارشدن ترشی باید بهداشت را در تمام مراحل تولید رعایت کرد ودر مرحله دوم برای از بین بردن آلودگی های ثانویه از نگهدارنده بسار طبیعی ومناسب KMK 2000 استفاده نمود.

ارسال سوال

  • گروه سوال :
  • نام و نام خانوادگی :
  • پست الکترونیکی :
  • سوال شما :
  • کد امنیتی