آبمیوه و نوشیدنی ها



  • ما یک شرکت داروسازی هستیم و قصد داریم تا از این ماده در محصول خود که اسپری می باشد استفاده نماییم.اولا نیاز به SDS (دیتا شیت) این محصول داریم.ثانیا محدودیت و موارد خاصی در استفاده آن وجود دارد. حداکثر و حداقل مورد استفاده از آن چقدر است؟

    سلام دوست عزیز

     ناتامایسین یک نگهدارنده با شماره استاندارد بین المللی  کدکس  E235 است که در مواد غذایی جهت افزایش زمان ماندگاری استفاده می شود برای بدن انسان ایمن بوده وضرری ندارد میزان مصرف آن به فلور میکروبی ماده مورد نظر وابسته است که از حداقل 3 ppm شروع می شود .
    * برای استفاده از آن محدودیتی نیست وچنانچه به دیتا شیت واطلاعات فنی کامل تری احتیاج دارید لطفا با کارشناسان فنی تماس بگیرید به طور دقیق شما راراهنمایی نموده ومواردی که مورد نیاز هست را در اختیار شما قرار می دهند.

  • ایا ازنگهدارنده ناتامایسین می توان برای جلوگیری از بادکردگی آب میوه استفاده کرد؟

     سلام
     بله  اگر بادکردگی وتولیدگاز آب میوه ناشی از فعالیت مخمر ها باشد ناتامایسین می تواند با از بین بردن مخمر ها از بادکردگی وفساد اب میوه وسایر نوشیدنی ها جلوگیری کند ولی اگر بادکردگی اب میوه در اثر فعالیت باکتری های اسید دوست باشد می بایست از نایزین ,نایسین که یک ماده ضد باکتری است استفاده نمایید.
    معمولا پیشنهاد می شود نایزین وناتامایسین را باهم استفاده نمایید چراکه در یک ماده غذایی قارچ ها(کپک ومخمر) وباکتری ها حالت رقابتی دارند وشما با نابودی یک گروه به گروه دوم فرت رشد می دهید.

  • حلالیت ناتامایسین در محصول چقدر است؟

    حلالیت ناتامایسین در محصول چقدر است؟


    ناتامایسین های سنتی قدرت حلالیت پایین و رسوب گذاری بالایی دارند لذا در صورت استفاده در محصول به دلیل رسوب گذاری سبب پایین آمدن کارآیی می شوند.ناتامایسین های Pure Natamycin خالص کمپانی ما با تکنولوژی ساخته شده اند که حداکثر حلالیت را در محصولات از خود باقی می گذارند.

  • آیا امکان ته نشینی نایسین وناتامایسین در آب میوه ها خصوصا نوع اسیدی هست؟

    آیا امکان ته نشینی نایسین وناتامایسین در آب میوه ها خصوصا نوع اسیدی هست؟


    دوست عزیز ذرات نایزین آنقدر کوچک هستند ودوز مصرف آن در محصول نهایی انقدر کم است که امکان ته نشینی ندارد .
    هم چنین با چشم قابل رویت نیست در صورت رویت ته نشینی در اب میوه ها علت را در ترکیبات پودری دیگر که در محصول اضافه می شوند ویا در پایه مواد اولیه هستند بیابید.

    حتی می توانید در ابتدا مقداری از نایسین وناتامایسین را در بخش کمی از آب میوه حل نمایید وسپس به مخزن اصلی اضافه کنید.
    حهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی شرکت دایان ارمان پویا تماس بگیرید.

  • ایا نایسین وناتامایسین برای آب میوه های خیلی اسیدی مثل آب انار,یا زرشک مناسب است؟

    ایا نایسین وناتامایسین برای آب میوه های خیلی اسیدی مثل آب انار,یا زرشک مناسب است؟


    نایسین یک آنتی باکتریال قوی وناتامایسین یک ضد کپک ومخمر قوی است که در آب میوه ها ونوشیدنی ها به منظور افزایش زمان ماندگاری استفاده می شود لازم بذکر است حلالیت نایزین در pH پایین یا اسیدی بهتر انجام می شود . حال آنکه تمام آب میوه ها maximum pH= 5/5 را دارند.
    نایسین وناتامایسین در آب بسیار محلول هستند ولی در پایه روغن خیر یعنی اگر چنانچه محصول شما فاز روغنی قوی داشته باشد نایسین وناتامایسین در آن وارد نمی شوند.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی شرکت دایان آرمان پویا تماس بگیرید.

ارسال سوال

  • گروه سوال :
  • نام و نام خانوادگی :
  • پست الکترونیکی :
  • سوال شما :
  • کد امنیتی