فرآورده های گوشتی



  • سلام براي ضد عفوني و افزايش شلف لايف سبزيجات موادي داريد؟

    افزایش زمان ماندگاری سبزی ومیوه وصیفی جات

    سبزی ها در مقایسه با میوه ها اسیدیته کمتری دارند و بیشتر در معرض فساد باکتریایی هستند به همین دلیل نشانه فساد باکتریایی سبزی ها بوی بد و متعفن آنهاست.
    فساد میوه ها که اغلب با رشد کپک همراه است در بیشتر موارد بوی تعفن ندارد. در کارخانجات مواد غذایی برای جلوگیری از رشد باکتری ها در سبزیجات وصیفی جات  از روش های وکیوم کردن، کنسرو کردن، منجمدکردن، تزریق گاز نیتروژن و... استفاده می کنند .اما زمانی که بخواهیم سبزیجات را به صورت تازه عرضه کنیم  به صورت  بسته بندی برای سوپر مارکت ها و فروشگاه ها  ویا حتی کترینگ ها ومجالس می توان جهت افزایش زمان ماندگاری از ضد کپک ناتامایسین وانتی باکتریال نایسین استفاده نمایید. که می توان از روش غوطه وری ویا اسپری استفاده کرد.

  • برای نچسبیدن پنیرهای پیتزای برش خورده و قوام پنیر پیتزا چه محصولی با چه دوز مصرفی میتوان استفاده کرد؟

    برای نچسبیدن پنیرهای پیتزای برش خورده و قوام پنیر پیتزا وافزایش کش سانی استابلایزر پنیر پیتزا پیشنهاد می شود که علاوه بر خواص فوق باعث افزایش راندمان وزنی پنیر پیتزا تا 20 کیلوگرم می شود. برای کسب اطلاعات کامل تر کلیک نمایید.

  • سلام نگه دارنده قوی برای قارچ بلانچ چی میتونم استفاده کنم که کپک نزند؟ایا نگهدارنده ها برای سلامتی انسان ضرر دارند؟لطفا دوز مصرف و نحوه ی استفاده هم توضیح دهید؟

    برای جلوگیری از کپک زدن قارچ که به صورت بلانچ شده بسته بندی می شود می بایست از ناتامایسین استفاده نمایید.

  • با عرض سلام و خسته نباشین.من یه سوالی داشتم از شما ممنون میشم راهنمایی کنید.ما کارخانه گوشتی دارمگوشتی که چرخ میکنیم بعد از چند روز رنگش عوض میشه و مجدد بر میگرده کارخونه.محصولی دارین که ما بتونیم استفاده کنیم که باعث افزایش زمان ماندگاری بشه؟

    تغییرات رنگ وبوی گوشت که به صورت گرم عرضه می شود (خورشتی یا چرخکرده)معمولا به دلیل فعالیت مخمر ها  وباکتری ها بوجود می آید لذا بهتر است برای افزایش ماندگاری گوشت گرم قبل از بسیه بندی از اسپری ناتامایسین و نایزین همراه هم استفاده نمایید ویا اینکه از نگهدارنده قوی EK 831  به صورت غوطه وری یا اسپری روی سطح محصول استفاده نمایید .
    نگهدارنده EK 831  قدرت بسیار بالایی در جلوگیری از رشد باکتری ها دارد لذا ماندگاری فراورده های گوشتی گرم را افزایش داده به طوری که بعداز اتمام تاریخ انقضا قابل استفاده وفراوری می باشد.

  • سلام من کارخونه سوسیس کالباس دارم میتونم از EK 831 استفاده کنم؟من دنیال یک نگهدارنده ی طبیعی هستم که روی محصولم بنویسم فاقد نگهدارنده...چیزی دارین بهم معرفی کنید؟

    نگهدارنده EK 831 یک ماده بسیار قوی ودر عین حال طبیعی است که هیچگونه ضرری برای انسان ندارد ودر تمام مواد غذایی قابل استفاده است در فراورده های گوشتی مثل سوسیس وکالباس که گیاهی هستند طبیعتا از نیترات ونیتریت استفاده نمی شود لذا برای کاهش بار میکروبی وافزایش زمان ماندگاری    EK 831 را می توان استفاده نمود. جهت کسب اطلاعات بیشترکلیک نمایید.

ارسال سوال

  • گروه سوال :
  • نام و نام خانوادگی :
  • پست الکترونیکی :
  • سوال شما :
  • کد امنیتی